Upload | Wsparcie | Staty | Staty 2 | FAQ | O nas | Forum | Pluginy | Banery | Szukaj | Moje konto
Ostatnio dodane
Filmy XviD / DivX
DVD-R
Filmy RMVB
Filmy x264
Filmy HD
Filmy 3D
Programy
Konsole
Gry
Muzyka
Teledyski
TV
Erotyka
Książki
Komiksy
Linux
Sport
Anime
dla Dzieci
GSM/PDA
Inne
info RSS

RSS

Programy

Azureus
BitComet
uTorrent
BitTornado

Linki

Football Manager 2011 - SPOLSZCZENIE
brak screena

Dodał: Shashwyk
Data dodania:
2010-11-03 23:47:30
Rozmiar: 11.60 MB


Komentarze: 86

Pobierz torrent

Magnet Link
Co tu duzo bede pisal :D Mam juz od godziny :D wiec sie podziele tutaj :D

SPOLSZCZENIE DO Football Manager 2011


Zawartość
- FM.exe - crack
-polish.ltc - upragnione spolszczenie :D

Instalacja

jezyk wkleic do Folder z gra data/languages

exe do głównegu katalogu z gra

Pozdro :D i powodzenia :)

Specjalnie podziekowania dla dostarczyciela jezyka pl dla TOM 'a :)

Zgłoś do moderacji pliki
Tracker


Football Manager 2011.rar 11.60 MB

Komentarze

avatar
Dodał: yetolo
Data: 2010-11-04 12:22:01
mam nadzieję że będzie ok....
avatar
Dodał: raper02info
Data: 2010-11-04 12:33:35
super... czy seedował chociaż min??
avatar
Dodał: yetolo
Data: 2010-11-04 12:49:15
więc tak....
Gra z tym craciem (żadnym innym) spolszczenie działa w 100%....Świetna robota.....pozdrawiam...:)
avatar
Dodał: patrynek
Data: 2010-11-04 12:52:47
Spolszczonko działa 1000% świetna robota i wielkie gratki dla tego pana! SEDUJE !!!
avatar
Dodał: djkych0
Data: 2010-11-04 13:06:18
ale to nie jest w 100% spolszczenie przed chwilą sprawdzałem to samo co ja wczoraj dałem....
avatar
Dodał: Charwey24x
Data: 2010-11-04 13:10:19
Witam mam problem z otworzeniem tego :)) moze ktos pomuc co i jak trzeba zrobić mam to w jakimś dziwnym pliku otwiera mi przez NOTATNIk :( Prosze o pomoc
avatar
Dodał: Charwey24x
Data: 2010-11-04 13:16:10
JUz wszystko ma dzieki xD hehe
avatar
Dodał: oossaa
Data: 2010-11-04 13:16:24
A to ciekawe bo całe spolszczenie ma 25,2MB
avatar
Dodał: realman6
Data: 2010-11-04 13:23:33
spolszczenie nie jest 100 procentowe np na urlop jak sie idzie to jest wszystko po angielsku i kilka innych rzeczy tez ,przynajmniej u mnie tak jest
avatar
Dodał: Shashwyk
Data: 2010-11-04 13:26:30
Hmm zaraz sprawdzę , ja na urlop nie chodzę :PP
avatar
Dodał: realman6
Data: 2010-11-04 13:28:51
własnie dajcie znac czy u was tez tak jest?

avatar
Dodał: Charwey24x
Data: 2010-11-04 13:34:20
hahah haha haha nie miałem na kompie Winrar i musiałem pobierać :p hehe miałem system przeinstalowywany hehe :D i dlatego takie pytanie sorka :)
avatar
Dodał: kuniva88
Data: 2010-11-04 13:35:02
działa!!! dzięki wielkie.długo na to czekałem.pozdro i szacun za wstawke
avatar
Dodał: Shashwyk
Data: 2010-11-04 13:36:22
Na ile poszedłeś na ten urlop ??
avatar
Dodał: realman6
Data: 2010-11-04 13:37:37
nieposzedłem ale jak wchodziłem to miałem wszystko po angielsku i tyle tak ze nie mam w 100 procentach po polsku o to mi chodzi a jak jest u ciebie?
avatar
Dodał: graund3
Data: 2010-11-04 13:38:21
Wielkie dzieki wszystko smiga :D
avatar
Dodał: geforc
Data: 2010-11-04 13:42:02
To jest spolszczenie te z wersji DEMO czy z oryginalnej gry ?? jutro przecież premiera jest polskiej wersji więc???
avatar
Dodał: Shashwyk
Data: 2010-11-04 13:45:17
Przeciez to to samo spolszczenie , demo jest w pelni pl tak ? ... Geforc miejmy nadzieje ze "ktos" wrzuci jutro w formacie ltf ... Starac sie podzielic a Ci jeszcze wybrzydzaja ... wiec 1 i ostatnia wstawka .. a chcialem wrzucic Polska 2 lige podzielona na wschodnia i zachodnia ..
avatar
Dodał: realman6
Data: 2010-11-04 13:45:52
jasne skopiowałem- reinstala zrobie moze pomoze bo wkurzają mnie takie drobnostki
avatar
Dodał: Charwey24x
Data: 2010-11-04 13:47:32
Działa Dziekiz a wstawkę DZIAŁA na 1.000.000 % hehehe :P
avatar
Dodał: Shashwyk
Data: 2010-11-04 13:48:35
realman6 ja jeszcze nic nie zauważyłem godnego uwagi , po za zbyt dużą ilością marnowanych setek ale to jutrzejszy pattch porpawi wiec z rozpoczeciem kariery czekam do jutra :]
avatar
Dodał: messiah84
Data: 2010-11-04 13:53:06
obsracie się jak nie poczekacie do jutra??!!
avatar
Dodał: Shashwyk
Data: 2010-11-04 13:55:21
Messiah84 o co Ci chodzi ?

napisalem ze jutro jest patch ... i prawdopodobnie spolszczenie w formacie ltf ;] wiec WTF ?
avatar
Dodał: realman6
Data: 2010-11-04 13:56:39
no ja teraz reinstalka zrobie ale oczywiscie tez poczekam do jutra na patcha,tylko ciekawe czy popoprawia on te błędy co trzeba bo podobno głównie go wydają ze względu na przejęcie przez nowych akcjunarjuszy .chodzi mi o liverpool ,ale mam nadzieje że podokladają kilka poprawek-oglądałem kilka filmików na yt z błędami gry w demie
avatar
Dodał: messiah84
Data: 2010-11-04 13:58:40
O nic... luz, sorka jak kogoś obraziłem;)
avatar
Dodał: Shashwyk
Data: 2010-11-04 14:03:19
Poprawki beda nie tylko ze slabo spisujacym sie w tym sezonie liverpoolem ;D patch poprawial bedzie np gre obronna , czy tez wykorzystywanie stuprocentowych sytacji bo jka narazie to trybuny obijają niesamowicie ;/
avatar
Dodał: Gader71
Data: 2010-11-04 14:07:16
Wszystko pięknie działa :) Bardzo dziękuję teraz gra i prowadzenie MAN UTD jest skazane na sukces :)
avatar
Dodał: realman6
Data: 2010-11-04 14:11:33
Shashwyk-oby bo widziałem filmik jak obrońca nagle stawał i przestał biec do piłki napasnik dobiegał z daleka i brama ,a kolejny patch dopiero gdzies za miesiąc
avatar
Dodał: Shashwyk
Data: 2010-11-04 14:17:35
hehe ja widzialem to we wlasnej grze xD jak moj:D striker dziwlnie latwo obok obrony smigal ;/ tak troche to psulo gre , ale 3 ligowcem Dag&Red 6-0 Everton opykac ...
avatar
Dodał: Shashwyk
Data: 2010-11-04 14:25:38
teraz nie wiem czy pytasz czy stwierdzasz xD

Mam nadzieje ze nie ;)
PIERWSZA POPRZEDNIA ( strona 1 z 3 ) NASTĘPNA OSTATNIA
Max ()

Dodaj komentarz

<> tylko czysty tekst

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.