Upload | Wsparcie | Staty | Staty 2 | FAQ | O nas | Forum | Pluginy | Banery | Szukaj | Moje konto
Ostatnio dodane
Filmy XviD / DivX
DVD-R
Filmy RMVB
Filmy x264
Filmy HD
Filmy 3D
Programy
Konsole
Gry
Muzyka
Teledyski
TV
Erotyka
Książki
Komiksy
Lin/Mac
Sport
Anime
dla Dzieci
GSM/PDA
Inne
info RSS

RSS

Programy

Azureus
BitComet
uTorrent
BitTornado

Linki

Avatar Legenda Aanga Księga 2 Ziemia [TVRip] [Dub PL]
brak screena

Dodał: 40mirek
Data dodania:
2009-06-16 14:11:05
Rozmiar: 3.27 GB


Komentarze: 74

Pobierz torrent

Magnet Link
Nazwa: AvatarLegenda Aanga Księga 2 Ziemia
Produkcja: Polska
Gatunek: Animacja, Fantasy, Przygodowy
Data premiery: 2005-02-21 (Świat)
Reżyseria Dave Filoni
Scenariusz Michael Dimartino, Bryan Konietzko
Czas trwania odcinka: 30
Jakość: b.dobra
Język: Polski
Napisy: brak

Witajcie w baśniowej opowieści pełnej niezwykłych ludzi i duchów. Naród Ognia próbuje przejąć panowanie nad światem. Opór stawiają mu pozostałe ziemskie nacje: Plemiona Wody, Królestwo Ziemi oraz Nomadowie Powietrza. W każdej z nich żyją magowie - ludzie, posiadający władzę nad jednym z czterech żywiołów. Jednak świat może uratować tylko Awatar - jedyny mag, który panuje nad wszystkimi żywiołami. Jest nim dwunastoletni Aang, który musi pokonać liczne przeszkody i wykazać się ogromną odpowiedzialnością. Niesamowita opowieść o przyjaźni, honorze i uczciwości, łącząca filozofię i tradycyjne wschodnie sztuki walki z elementami mistycznymi

Zgłoś do moderacji pliki
Tracker


05 Avatar Legenda Aanga - Ksiega 2 Ziemia Dzień Avatara DVDRip XviD PL.avi 173.40 MB
07 Avatar The Last Airbender - Book 2 'Earth' #07 - Zuko Alone (TV-DVD) (AtoMan).avi 104.84 MB
08 Avatar The Last Airbender - Book 2 'Earth' #08 - The Chase (TV-DVD) (AtoMan).avi 138.28 MB
09 Avatar.Legenda.Aanga.S02E09.Gorzka.Praca.DVDSync pl.avi 186.05 MB
10 Avatar_Legenda_Aanga_S02E10_Biblioteka_DVDRip_XviD_PL.avi 182.05 MB
11 Avatar_Legenda_Aanga_S02E11_Pustynia_DVDRip_XviD_PL.avi 169.98 MB
17 Avatar Legenda Aanga - Księga 2 Ziemia - Rozdział 17 - Jezioro Laogai PL.avi 174.65 MB
18 Avatar Legenda Anga-Księga 2 żiemi - 18 - Król Ziemi.avi 174.11 MB
19 Avatar Legenda Anga - Księga 2 Ziemia - 19 Guru - PL.avi 174.25 MB
20 Avatar Legenda Anga - Księga 2 Ziemia - 20 -rozdroza-przeznaczenia-pldub-dvdsync.avi 174.19 MB
Avatar Legenda Aanga S02E01 Stan Avatara DVDRip XviD PL.avi 173.46 MB
Avatar Legenda Aanga S02E02 Jaskinia dwojga kochanków DVDRip XviD PL.avi 173.47 MB
Avatar Legenda Aanga S02E03 Powrót do Omashu DVDRip XviD PL.avi 173.47 MB
Avatar Legenda Aanga S02E06 Ślepa Bandytka DVDRip XviD PL.avi 173.42 MB
avatar-s02e15-pldub-dvdsync.avi 174.73 MB
avatar-s02e16-pldub-dvdsync.avi 174.87 MB
Avatar.Legenda.Aanga.S02E04.Bagno.DVDSync.avi 168.10 MB
Avatar.Legenda.Aanga.S02E12.Wezowa.Grobla.DVDSync.avi 189.15 MB
Avatar.Legenda.Aanga.S02E13.Wiertlo.DVDSync.avi 155.97 MB
Avatar.Legenda.Aanga.S02E14.Miasto.murow.i.tajemnic.DVDSync.avi 143.32 MB

Komentarze

avatar
Dodał: mjlazarewicz
Data: 2009-06-17 07:56:51
40mirek-dziękuję za wstawienie.Mam nadzieję,że nie zabraknie cierpliwości w sedowaniu i dociągnie Pan do końca.
avatar
Dodał: 40mirek
Data: 2009-06-17 08:12:05
Tylko bez "Pan" proszę.
avatar
Dodał: mjlazarewicz
Data: 2009-06-17 08:40:26
40mirek-przepraszam,ale dlaczego.Jestem ze starej szkoły,gdzie uczono mnie ,że nieznajomym okazuje się szacunek.
avatar
Dodał: 40mirek
Data: 2009-06-17 09:20:23
Ok ale tu możesz zrobić wyjątek i nie pisać "Pan"
avatar
Dodał: Star
Data: 2009-06-17 09:36:42
wielkie dzięki za wstawkę :*
ja jakoś nie mogę znaleźć tego kanału a ponoć miał być jak by się miało dekoder z upc :(

jakby ktoś jeszcze miał SpongeBob Kanciastoporty to byłabym wdzięczna ^^
avatar
Dodał: Agnieshkaa
Data: 2009-06-17 20:45:05
przy takim sedowaniu to czeba mieśjąc śćiągac
avatar
Dodał: Agnieshkaa
Data: 2009-06-18 19:59:28
teras wogule nik nie seduje poco wstawiać
avatar
Dodał: 40mirek
Data: 2009-06-19 12:32:59
sorka dziś nie będę mógł seddować przepraszam ale jutro będzie sedd.
avatar
Dodał: Bogdan196924
Data: 2009-06-19 14:41:47
a mi staneło na 52,5
avatar
Dodał: Bogdan196924
Data: 2009-06-20 15:19:28
dajcie sedda
avatar
Dodał: Bogdan196924
Data: 2009-06-21 16:26:39
seedójcie to ludzie
avatar
Dodał: Bogdan196924
Data: 2009-06-21 20:53:41
jubick podaj mi swoje gg z checia ci pomoge
avatar
Dodał: Pikon9
Data: 2009-06-21 23:12:44
kiedy będzie księga 3 ogień nie umiem się doczekać
avatar
Dodał: mjlazarewicz
Data: 2009-06-22 12:03:21
40mirek-czyżbyś zachorował?
avatar
Dodał: Filmy
Data: 2009-06-22 17:45:46
40mirek wielka dziekowka za wstawke ;D
avatar
Dodał: jubick
Data: 2009-06-22 21:30:37
mój gg 8141357 bogdan jeśli możesz pomóc to bardzo cie prosze
avatar
Dodał: Bogdan196924
Data: 2009-06-23 13:23:12
Agnieshkaa podaj swoje gg chetnie ci pomoge w tym
avatar
Dodał: mjlazarewicz
Data: 2009-06-23 17:23:20
40mirek - słusznie zwróciłeś mi uwagę-Ty na szacunek nie zasługujesz.
avatar
Dodał: ZIOMEK/LONDYN
Data: 2009-06-23 20:40:44
40mirek miej troche boga w sercu i kopsnij pare %, bo dziciaki nie moga sis doczekac po polsku. thx
avatar
Dodał: filips8991
Data: 2009-06-25 21:29:21
Kurde nie chodzi
avatar
Dodał: XBOX360mania.pl
Data: 2009-06-27 21:46:17
pwnt ja mam prędkość pobieranie 236 kb/s i napis że za 6H będzie więc dajce spokój mirkowi... i tak chłopak dobry że wstawił.
- Mirek dzięki wielki za wstawkę Pozdrawiam
avatar
Dodał: XBOX360mania.pl
Data: 2009-06-27 21:51:49
4h 30 min ;P
avatar
Dodał: mjlazarewicz
Data: 2009-06-28 17:40:41
40mirek-zdrowo przeczołgałeś.Dziękuję za cierpliwość.
avatar
Dodał: jubick
Data: 2009-07-04 11:36:07
czy ktoś ma już 3 część księgę ognia bym był wdzięczny, nawet jeśli jest z napisami.
zgóry dziękuję..
avatar
Dodał: Filmy
Data: 2009-07-04 22:20:11
Już mi się ściągnęło. Rewelacyjna robota tak samo jak z pierwszą księgą ;) Dzięki wielkie za wstawkę. Czekam na 3 księgę z niecierpliwością.
avatar
Dodał: Pikon9
Data: 2009-07-05 17:56:44
jak ci nie chodzi?
avatar
Dodał: sanndiii
Data: 2009-07-07 21:24:45
Dzięki za wstawke mam nadzieje że trzecią księge też wrzucisz narazie dzięki
avatar
Dodał: wujekchujek
Data: 2009-07-08 16:03:53
40mirek jak byś byl tak mily moglbys podac przyblizona date wstawki nastepnego 3 sezonu bo juz nie moge sie doczekac!!!(no chyba ze nie masz zamiaru wstawiac to zmienia postac rzeczy):)
avatar
Dodał: gregmay2@o2.pl
Data: 2009-07-15 20:30:52
kiedy będzie 3 seria
avatar
Dodał: piter242524
Data: 2009-07-16 21:39:46
jeszcze jej nie przetłumaczyli a to jes księga ognia
avatar
Dodał: golab77
Data: 2009-07-19 19:20:27
DZIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘEKUJĘĘĘĘĘĘĘĘ!!!!!!!WRESZCIE 2 KSIĘGA!!!JUŻ OBEJŻAŁAM 1...Wielkie dzięki 40mirek!!A tak apropo masz moze księge 3?Albo kilka jego pierwszych odcinków?Moze być nawet z napisami..
avatar
Dodał: Maron_J
Data: 2009-08-10 21:52:37
Witam,wszystkich. wie ktos moze gdzie mozna znalesc torrent do dalszych czesci? tj powietrze i ogien? pozdrawiam
avatar
Dodał: mariusz05
Data: 2009-08-30 21:40:12
Mirek masz moze kolejna serie, bo bajka jest super ogladam ja z zona i roczna coreczka. hehe
avatar
Dodał: a-fabia
Data: 2009-09-18 17:51:40
czy tutaj sa wszystkie odcinki
avatar
Dodał: jubick
Data: 2009-09-27 17:39:46
czy ktoś ma już 3 księgę'' księgę ognia'' bardzo proszę o pomoc moje dziecko nie może się doczekać..
avatar
Dodał: jubick
Data: 2009-09-27 17:55:23
czy ma ktoś 3 księgą avatara...
avatar
Dodał: 40mirek
Data: 2009-09-28 17:07:41
Na Wikipedi pisze ze nie będzie księgi 3 ognia i to niestety prawda. Marne szanse sa aby puścili 3 księgę.
avatar
Dodał: Ahmed12
Data: 2009-10-02 22:23:04
jak mam ściągnąc avatara jestem nowy
avatar
Dodał: Ahmed12
Data: 2009-10-03 18:54:09
jak cie setaaaaaaaaaaa
pls
avatar
Dodał: Dnamic
Data: 2009-10-04 15:16:08
pijawy paskudne miesiac czasu to sciagam, wstydzcie sie. Nie macie za grosz zlodziejskiego honoru
avatar
Dodał: patryk600
Data: 2009-10-14 10:56:02
zal to nie dziela
avatar
Dodał: Jabes
Data: 2009-10-30 19:59:45
seed proszę... !!!
avatar
Dodał: kotoplazma
Data: 2009-11-13 12:54:44
40mirek jak będziesz miał to wrzuć księgę 3
avatar
Dodał: vivalakuba
Data: 2009-11-14 16:30:30
witam,
wczoraj ładnie ciągęło 600 kB/s ale dziś przez cały dzień nic..
Bardzo proszę o seed.
avatar
Dodał: Harry80
Data: 2009-12-10 18:22:13
Dodał: Star Data: 2009-06-17 09:36:42

wielkie dzięki za wstawkę :*
ja jakoś nie mogę znaleźć tego kanału a ponoć miał być jak by się miało dekoder z upc :(

jakby ktoś jeszcze miał SpongeBob Kanciastoporty to byłabym wdzięczna ^^

Star - powiedz proszę gdzie to znaleźć na UPC? Mam dekoder z nagrywarką ale nie odbiło mi się o oczy
avatar
Dodał: Harry80
Data: 2009-12-10 18:27:27
vivalakuba - jak Ci sciągało 600 kb/s? Jak to zrobiłeś? Mam łącze 25 Mb i maxymalnie ściągam 194 kb/s i bardziej nie moge. A i tyle to w porywach jakichś przebłysków. Machnąłem sobie xp-AntiSpy zeby jeszcze szybciej się zbierało. Ustawiłem wysył i pobranie na 500 kb/s a i tak zima jeśli chodzi o ściąganie
avatar
Dodał: zgred36
Data: 2009-12-12 12:00:35
sedujcie plz!!!!!!!!!!!!! bo inaczej chyba bedzie dopiero za 10 lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
avatar
Dodał: rainmonk
Data: 2009-12-30 20:25:42
czy ktoś wie kiedy będzie KSIĘGA OGNIA?
avatar
Dodał: torrenty1251
Data: 2010-01-01 18:02:50
u mnie będzie za około 10 dni
avatar
Dodał: torrenty1251
Data: 2010-01-02 15:09:50
w ograniczacie ja też będę
avatar
Dodał: teranozaur
Data: 2010-02-13 19:31:02
Fajne to ?????
avatar
Dodał: Lucky Number
Data: 2010-02-15 16:57:34
seed bardzo prosze ;/
avatar
Dodał: ntie
Data: 2010-03-11 20:04:32
ktos widzial nastepne ksiegi ??
avatar
Dodał: Blease
Data: 2010-04-12 10:44:44
He he. Film który ma wejść do kin w Polsce we wrześniu narobił troszkę zamieszania w Nickelodeonie. Mieli nie puszczać 3 części a tu jak czytam na oficjalnej stronie tej stacji ...

"Nickelodeon Polska wyemituje TRZECIĄ serię Awatara w okolicach czerwca 2010"

No ja się tam bardzo cieszę :)
avatar
Dodał: zoom944
Data: 2010-04-16 10:20:57
Seed proszę mam 73.5%
avatar
Dodał: zoom944
Data: 2010-04-26 22:56:11
Dzięki za wystawkę mam nadzieje że wkrótce wystawisz Avatar legenda Aanga:Księga 3 ogień.
avatar
Dodał: zoom944
Data: 2010-05-16 21:48:00
Jednak zmienili datę na Nickelodeon dopiero będzie w lipcu 2010r.
avatar
Dodał: Zuszek
Data: 2010-06-09 07:55:31
Ładnie idzie, zna czy się tak od 19 kb/s do 40, ale będzie w maks 3 dni. Seddować dalej!!!
avatar
Dodał: matrup
Data: 2010-06-14 18:15:04
ej ludzie nie chamic sie dajcie seed'a
avatar
Dodał: sal123
Data: 2010-07-13 18:34:37
FAST SEED
PIERWSZA POPRZEDNIA ( strona 1 z 2 ) NASTĘPNA OSTATNIA
Max ()

Dodaj komentarz

<> tylko czysty tekst

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.