Upload | Wsparcie | Staty | Staty 2 | FAQ | O nas | Forum | Pluginy | Banery | Szukaj | Moje konto
Ostatnio dodane
Filmy XviD / DivX
DVD-R
Filmy RMVB
Filmy x264
Filmy HD
Filmy 3D
Programy
Konsole
Gry
Muzyka
Teledyski
TV
Erotyka
Książki
Komiksy
Linux
Sport
Anime
dla Dzieci
GSM/PDA
Inne
info RSS

RSS

Programy

Azureus
BitComet
uTorrent
BitTornado

Linki

GSM/PDA/ GSM - Gry
Samsung Omnia - paczka gier [.exe]
brak screena

Dodał: Martin1939
Data dodania:
2008-10-12 17:26:13
Rozmiar: 37.57 MB


Komentarze: 117

Pobierz torrent

Magnet Link
Paczka Gier Na Telefon SAMSUNG OMNIA

Wszystkie gry sprawdzone na tym telefonie, działają w 100%

Po ściągnięciu proszę o SEEDOWANIE !!!

Zgłoś do moderacji pliki
Tracker


Atomic/atomic.cab 4.78 MB
Azgard.Defence.v1.03.incl.keygen/azgard-pocketgear.exe 3.17 MB
Azgard.Defence.v1.03.incl.keygen/keygen.exe 76.50 KB
Bejeweled/bejeweled.PPC_2577.WM5.CAB 0.99 MB
Bejeweled/cr-keymaker.exe 62.50 KB
Hoops/Crack/hoops.exe 85.50 KB
Hoops/CE_Hoops_IOBOX.exe 1.63 MB
Spb AirIslands/SPB Software Serials.txt 2.48 KB
Spb AirIslands/SpbAirIslands1.1_QVGA_setup.exe 13.21 MB
Spb Balltracker/SpbBalltracker1.1_setup.exe 2.04 MB
Spb Brain Evolution/SpbBrainEvolution1.1_setup.exe 3.35 MB
Spb Matches/SpbMatches1.1_setup.exe 2.03 MB
Spb Minesweeper II/SpbMinesweeperII 1.1_setup.exe 2.04 MB
Spb Numbers/SpbNumbers1.1_setup.exe 2.04 MB
Spb Quadronica/SpbQuadronica1.1_setup.exe 2.06 MB
SPB Software Serials.txt 0.94 KB

Komentarze

avatar
Dodał: Martin1939
Data: 2008-10-12 18:55:37
Ano pierwsza ;)
avatar
Dodał: Alfredo
Data: 2008-10-12 19:48:41
Działają nie tylko na Omnia, Asus p320 - działają. pozdro
avatar
Dodał: kwasu
Data: 2008-10-12 19:57:30
wlasnie zakupilem omnie
jak to wgracia do koma by dzialalo
avatar
Dodał: Martin1939
Data: 2008-10-12 20:02:25
podłączasz telefon w trybie ActiveSync,klikasz na ikonkę z instalką gry w np. explorator windows i gra się instaluje
avatar
Dodał: Eugene100
Data: 2008-10-12 20:43:03
A może ktoś mógłby wstawić jakieś gierki na Samsunga Soula?
avatar
Dodał: Alfredo
Data: 2008-10-12 20:45:43
Jeśli gra ma końcówkę .cab wrzucasz na kartę i uruchamiasz !
Dobra wstawka - wreszcie znalazłem działającą grę Bejeweled z dobrym keygenem ! Pozdro
avatar
Dodał: korbi2
Data: 2008-10-12 22:27:24
Witam mam pytanie bo od nie dawna bawie sie torentami. jak zrobic torenta?? bo widze ze taka opcja jest w utorent.
avatar
Dodał: uchy90
Data: 2008-10-12 23:21:08
siemka mam pytanie ...
JAK MAM TO ZAINSTALOWAC NA SWOJEJ KOMORCE?
BO COS NIEPOTRAFIE !!! ... prosze o pomoc ...
mam samsunga f480
(identyczny jak omnia w sumie tylko ze nie ma gps wbudowanego i nie ma dysku twardego 8 gb)
avatar
Dodał: gogi87
Data: 2008-10-12 23:28:47
uchy90 jestes zalosny :/ jak sie nieznasz to siedz cichutko.
avatar
Dodał: uchy90
Data: 2008-10-12 23:35:38
nie kapuje chyba ;/
avatar
Dodał: uchy90
Data: 2008-10-13 08:56:17
bezsensu... skoro nie umiem tego zrobic to dlaczego mam siedziec cicho? :/
niech ktos bedzie taki wyrozumialy i opisze mi co mam zrobic...
jak naciskam w komorce na ta aplikacje to wyskakuje mi jakis blad... wiec co mam zrobic?
avatar
Dodał: Falko1
Data: 2008-10-13 09:05:22
to są gry pod windows mobile, więc powinny działac na wielu innych urządzeniach, nie tylko na omnii. Uchy90, a jestes pewnien, że f480 ma system windows mobile ? Mi się wydaje, że niekoniecznie. Podobny może być, ale środek ma zapewne zupełnie inny...
avatar
Dodał: m_piotr
Data: 2008-10-13 09:13:28
Niestety na sgh-f480 nic nie pojdzie.Jak na razie nic nie ma do tego fona sam czekam.
avatar
Dodał: darolek
Data: 2008-10-13 11:09:22
Wszyscy z pocketami mogą ściągać, gry tna na WM5 i WM6 bezproblemowo, bo Omnia ma WM 6.1 ...
avatar
Dodał: gallaros
Data: 2008-10-13 14:13:37
AAA80 Kto pobrał to niech seedeuje bo narazie 0 A jak juz się ściągnie to jak zainstalować koledzy bo słyszałem że OMNIe kabla nie lubi tylko trzeba ściągać wap? a w/w inst. coś nie działa
avatar
Dodał: piotr7410
Data: 2008-10-13 15:00:11
macie moze jakieś aplikacje na omnie ,bo gierki sa supor.
avatar
Dodał: korbi2
Data: 2008-10-13 15:38:37
Ja mam Omnie instaluje sie szybko latwo i przyjemmnie gierki chodza bo sprawdzilem wszystkie. POLECAM!!
avatar
Dodał: toxicarts
Data: 2008-10-13 17:43:50
Jak już się rozpisałem to dadam jesze pomocny link z serialami do róznych gier, czy też programów.

http://www.noeman.org/gsm/pocket-pc-smartphone-zone/59567-collection-serials-ppc.html
avatar
Dodał: Martin1939
Data: 2008-10-13 19:16:41
Toxicarts,chciałbym tylko dodać że gry na linkach które podałeś(nie mówię że wszystkie)nie za bardzo chcą współpracowac z ekranem Omnii,dlatego jest ptoblem min.z wyborem opcji ,wyjściem z gry itd,dlatego wstawiłem tą wyselekcjonowaną paczkę która idealnie pasuje do tego ekranu telefonu ;) Pozdro
avatar
Dodał: rymster
Data: 2008-10-13 21:32:21
Jeśli w przyszłośći bedziesz miec to wstaw Pocket Heroes :)
avatar
Dodał: by_ikar
Data: 2008-10-13 23:11:41
To mnie zawsze dziwiło czemu w dziale GSM/PDA większość posiadaczy zwykłych telefonów marki motorola/nokia(bez symbiana)/simens/samsung/sony ericsson chcą instalować aplikacje przeznaczone na Windowsa mobile.. Możesz czas dopisywać w opisach wstawek [WYŁĄCZNIE NA WINDOWSA MOBILE!!] jakąś czcionką tak waląca po oczach że nie było by sposobu tego zauważyć. Bo te pytania "czemu na moim soniaku ericsoniaku w810i nie chce się to instalować?" Zaczynają być coraz bardziej żałosne i wkurzające...
avatar
Dodał: darolek
Data: 2008-10-14 08:14:17
Keygen do "Bejeweled" pyta o "gameid" - skąd to wziąć ? Nie chodzi mi o "userid" - to jest jasne tylko właśnie o "gameid" ...
avatar
Dodał: Martin1939
Data: 2008-10-14 13:03:28
Darolek,game id to plik który uruchamia gre w telefoniemusisz go znalezć w miejscu w którym zainstalowała sie gra.Ja go mam w miejscu..Moja pamięć-Program files-Astraware-Bejeweled-Bejeweled.Pozdro
avatar
Dodał: darolek
Data: 2008-10-15 10:00:03
Dzięx wielki.
avatar
Dodał: XMateusz15X
Data: 2008-10-16 20:52:29
elo wlasnie sciągam mam nadzieje ze bedzie spoko 115kb/s
avatar
Dodał: pawel86duda
Data: 2008-10-17 08:33:09
hej !!! Jak masz coś na samsunga i8510 to prosze pisz gg 2376039 NAWET INSTRUKCJI PL JESZCZE NIEMA ;( POZDRO
avatar
Dodał: PierreParis
Data: 2008-10-19 10:09:33
Witam..
Ja mam problem z tymi aplikacjami..
Bo tylko połwa z nich wysłana na Samsunga i900 znajduje sie w folderze docelowym, a na telefonie pisze że odebrano.
I ta częśc która ma szczęscie sie dostać do telefonu, przy prubie instalacji pisze mi że to nie jest aplikacja dla tego urządzenia..
Zaledwie dwie sie zainstalwały ale z kodu registre nie mogełem wprwadzić...
Fajnie mam co..?
avatar
Dodał: gajek106
Data: 2008-10-19 12:15:58
dzieki za wstawke pozdro
avatar
Dodał: Martin1939
Data: 2008-10-19 20:08:45
PierreParis wszystkie gry instalowałem z Activesync z wyjątkiem Atomic Cannon i Bejeweled bo te "Caby" trzeba skopiować do telefonu i dopiero odpalić instalki,i wszysyko działa super,jakby było inaczej nie wystawiłbym ich,pozdro ;)
avatar
Dodał: rzymianin1
Data: 2008-10-20 18:06:22
Azgard Defence PROBLEM: wersja demo z paczki działa bez problemu (pomijam ograniczenia demo), natomiast po wpisaniu 'klucza'(z key-generatora), jak tylko kliknę budowanie dowolnej wieży - wylatuję do systemu, a Windows zgłasza niespodziewany błąd aplikacji td.exe. Czy ktoś może spotkał się z takim problemem? Zaznaczam, że mam 'goły' system, pierwszą aplikacją zainstalowaną była właśnie ww. gra. Po Hard Reset sytuacja identyczna. Pomoże ktoś? Martin1939?
PIERWSZA POPRZEDNIA ( strona 1 z 4 ) NASTĘPNA OSTATNIA
Max ()

Dodaj komentarz

<> tylko czysty tekst

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.