Upload | Wsparcie | Staty | Staty 2 | FAQ | O nas | Forum | Pluginy | Banery | Szukaj | Moje konto
Ostatnio dodane
Filmy XviD / DivX
DVD-R
Filmy RMVB
Filmy x264
Filmy HD
Filmy 3D
Programy
Konsole
Gry
Muzyka
Teledyski
TV
Erotyka
Książki
Komiksy
Linux
Sport
Anime
dla Dzieci
GSM/PDA
Inne
info RSS

RSS

Programy

Azureus
BitComet
uTorrent
BitTornado

Linki

Need for Speed Most Wanted - Dodatkowe Auta
Need for Speed Most Wanted - Dodatkowe Auta

Dodał: romeonapalony
Data dodania:
2008-05-18 08:54:06
Rozmiar: 64.70 MB


Komentarze: 113

Pobierz torrent

Magnet Link
Hej wstawiam samochody do Most Wanted ponieważ dość trudno je znaleźć.

Paczka zawiera:
patch 1.3
crack 1.3
mod loader
folder Addons

Instalacja:
1.Wypakowujemy nfsmwpatch1.3.rar i instalujemy
2.Wypakowujemy nfsMW_crack_rev2.rar i kopiujemy pliki do foleru z grą
3.Uruchamiamy grę i ja zapisujemy
4.Rozpakowujemy save 100%.rar i w moich dokumentach kopiujemy foler GOATS Do folderu NFS Most Wanted
5.Rozpakowujemy Dodatkowe Auta.rar instalujemy i odznaczamy opcję Ferrari coś tam robimy skrót na pulpicie
6.Rozpakowujemy ADDONS.rar do folderu z grą (Adons po rozpakowaniu Ok 300MB)
7.Uruchamiamy z puplpitu Need for Speed™ Most Wanted (Mod Loader)

Tu jest lista zamienionych aut, jeśli nie chcecie któregoś to usuńcie go
z folderu Cars Replace w folderze Addons.

Cadillac_Cien - Cadillac Cts
Audi-R8 - A4
nissan240SX - SUPRA
M3 2003 _ mustang Gt
Ferrari 612 Scaglietti - CORVETTE
EXODUS CD 9.0 XL-SRS - VIPER
Ferrari Enzo SE - FORDGT
Seat 127 - A3
RX-7-VeilSide - RX7
Mitsubishi Lancer Evo X - LANCEREVO8
Bornbad-GT90 - Impreza
X3-SIXTY_CD_14.0_XL-XRS - DB9
McLaren F1 - SLR
Lamborghini Reventon - CARRERAGT
Gallardo LP560 - TT
PCJ 600 - CLIO
MR2 - punto

Zgłoś do moderacji pliki
Tracker


MW.rar 64.70 MB

Komentarze

avatar
Dodał: marvin68
Data: 2008-05-18 11:08:48
http://www.nd4spd.ws/index.php?page=files&subcat=57 -więcej autek.Uwaga Panowie i Panie -czasem trzeba faktycznie ściągać IE ,a nie Firefoxem...Nawet śmigłowiec można zmienić na "letadlo" z Battlefielda 2(działa zresztą świetnie).Jest i klika BMW w tym chyba cabrio.Są też radzieckie produkty -łady, oki i podobne...wołgi;)
avatar
Dodał: BuHhacz
Data: 2008-05-18 11:09:32
no przeciez masz M3 napisane jak byk
avatar
Dodał: SilverGTA
Data: 2008-05-18 11:39:26
A nie ma problemów z tuningiem i czy odrazu podmieniany jest bodykit?
avatar
Dodał: romeonapalony
Data: 2008-05-18 12:27:05
Nie ma problemów tylko w niektórych jest tylko 1 body kit
albo nie ma vinly
wstawić paczkę MUscle ??
avatar
Dodał: Synisterrr
Data: 2008-05-18 12:41:22
Bedziemy wdzieczni jak wystawisz kolejna paczuszkę :)
avatar
Dodał: grzesieko
Data: 2008-05-18 14:15:17
a z kąd ty wzieles te samochody?
avatar
Dodał: grzesieko
Data: 2008-05-18 14:17:03
aha widze sorry niezauwazylem ;]
avatar
Dodał: romeonapalony
Data: 2008-05-18 14:34:11
następna
http://torrenty.org/torrent/232404
avatar
Dodał: maslak000
Data: 2008-05-18 15:08:42
jak sie instaluje dodadkowe auta .BO U MNIE NIE WYKRYWA GRY
avatar
Dodał: romeonapalony
Data: 2008-05-18 15:21:51
maslak000
a masz wersje 1.3
avatar
Dodał: blackdragon22
Data: 2008-05-18 15:49:10
tutaj macie więcej: http://www.nfscars.net/file/list.aspx?game=mostwanted&category=car&sort=latest&order=desc&page=1
w tym uwaga jest możliwośc jazdy motocyklem


avatar
Dodał: romeonapalony
Data: 2008-05-18 16:11:39
Dodał: romeonapalony
Data: 2008-05-18 14:34:11

następna
http://torrenty.org/torrent/232404
sorry błąd tu jest
http://torrenty.org/torrent/232426
avatar
Dodał: romeonapalony
Data: 2008-05-18 17:04:10
blackdragon22
a PCJ 600 to nie jest motor
avatar
Dodał: adam_wrc
Data: 2008-05-18 17:11:43
wielkie dzieki to jest to........
avatar
Dodał: tomi11111
Data: 2008-05-18 17:55:48
Jak rozpakowywuje te dodatkowe auta i potem to instaluje to wyskakuje " an instaliation NFS most wanted was not dedecten on you computersetup can not proceder " ??? pomuzcie
avatar
Dodał: kuba1304
Data: 2008-05-18 19:04:35
Pomoc to moze Ci tylko slownik ;x
avatar
Dodał: Serek19926
Data: 2008-05-18 19:35:42
zajebiaszcza paczka romeo, gram w nfs mw po przerwie po carbonie i prostreet, miło pojeździć czymś innym, wielkie dzięki !!
avatar
Dodał: romeonapalony
Data: 2008-05-18 20:05:27
Serek19926
spoko :p
avatar
Dodał: krystian1995
Data: 2008-05-18 20:14:13
o kurde...
przyda mi sie takie coś
wreszcie coś nowego a nie tylko te same samochody...xd
avatar
Dodał: Elvis17
Data: 2008-05-18 20:20:28
Ludzie pomóżcie mam problem z instalacją! wyskakuje mi błąd ze nie mam DX9 a mam zainstalowany najnowszy z marca wie ktoś może co z tym zrobić?
avatar
Dodał: romeonapalony
Data: 2008-05-18 20:39:34
to zainstaluj starszy
avatar
Dodał: DoLaR240
Data: 2008-05-18 20:40:28
Fajny paczek tylko bmw m3 mogło byc troche lepsze chodzi mi o osiągi top speed by mógł być lepszy a hendling troszke gorszy wyglonda jak by ktos pomylił te dwie pozycie
avatar
Dodał: Elvis17
Data: 2008-05-18 20:59:34
Ludzie pomóżcie mam problem z instalacją! wyskakuje mi błąd ze nie mam DX9 a mam zainstalowany najnowszy z marca wie ktoś może co z tym zrobić?
avatar
Dodał: romeonapalony
Data: 2008-05-18 21:17:56
a sterowniki o grafy
podaj swoj konfig
avatar
Dodał: Hermes17
Data: 2008-05-18 21:23:24
biore kontynuuj i gra sie wylacza
avatar
Dodał: zeli1985
Data: 2008-05-18 21:54:51
a ja mam taki problem wszystko poszło dobrze ale jak wlanczam gre i kariere to w trkacie ladowania juz do jazdy dowolnej wychodzi mi z gry. co moze byc przyczyną?
avatar
Dodał: bulbulatorus
Data: 2008-05-19 11:31:30
no no ładna wstawka :)
avatar
Dodał: marvin68
Data: 2008-05-19 12:01:58
Z tym DX9 to chodzi o pliczek w folderze gry o nazwie(z pamięci piszę -może być nieco inna) d3d9.dll.Czasem trzeba się z nim pobawić -podmienić z któregoś "autka' ,bo niektóre "autka" właśnie zawierają ten plik(jest w mod loaderze).Przechodziłem to już kilka razy z tym plikiem.Żadne stery czy DX nie pomogą.
avatar
Dodał: Mati_tbg
Data: 2008-05-19 13:17:46
d3d9.dll ja własnie tez mam problem z tym plikiem ;/ podczas instalacji dodatkowych samochodow mi to wyskakuje na samym poczatku instalacji :( moze ktos to wytłumaczy i powie jak to z robic :] z gory bede bardzo wdzieczny :]
avatar
Dodał: piotrolczak33
Data: 2008-05-19 14:08:07
ta gra jest yo alal
PIERWSZA POPRZEDNIA ( strona 1 z 4 ) NASTĘPNA OSTATNIA
Max ()

Dodaj komentarz

<> tylko czysty tekst

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.