Upload | Wsparcie | Staty | Staty 2 | FAQ | O nas | Forum | Pluginy | Banery | Szukaj | Moje konto
Ostatnio dodane
Filmy XviD / DivX
DVD-R
Filmy RMVB
Filmy x264
Filmy HD
Filmy 3D
Programy
Konsole
Gry
Muzyka
Teledyski
TV
Erotyka
Książki
Komiksy
Linux
Sport
Anime
dla Dzieci
GSM/PDA
Inne
info RSS

RSS

Programy

Azureus
BitComet
uTorrent
BitTornado

Linki

XXX/ Amatorki
Kasia Głowacka - PORNSTAR from Hajnówka [.mpg]
Kasia Glowacka - PORNSTAR from Hajnowka [ mpg]

Dodał: gnosis
Data dodania:
2007-08-08 08:48:30
Rozmiar: 235.06 MB


Komentarze: 44

Pobierz torrent

Magnet Link
Czyli porno po polsku:)

Wielkość: 235MB
Format: mpg

Screeny:
http://bayimg.com/FaFeCaAbg
http://bayimg.com/faFeEaabg

Zgłoś do moderacji pliki
Tracker


Kasia.Glowacka.PORNSTAR.from.Hajnowka-=Kamikazee=-.mpeg 235.06 MB

Komentarze

avatar
Dodał: kinio_002
Data: 2007-08-13 17:43:00
a sa napisy??? czy lektor bo w opisie nie widac!!! :):) zapodajcie linka do lektora:D:D:D:D
avatar
Dodał: eustachy
Data: 2007-08-15 13:33:55
jak to jest,że nie da się oglądać?
avatar
Dodał: dr.robroy
Data: 2007-08-16 15:29:06
Filmik mierny, laseczka mniam, ale reszta tragiczna.
avatar
Dodał: przemo235
Data: 2007-09-08 15:31:47
popieram cię ;corak;
avatar
Dodał: radeksz82
Data: 2007-10-06 14:36:43
ten czmut zostawila rocznego syna i meza i dluguw a teraz kombinuje po paru latach zeby syna zabrac
avatar
Dodał: macieyo
Data: 2007-11-05 01:28:22
wow torrent z życiowym podłożem
kasiah 3m się i tylko się nie puszczaj :D
avatar
Dodał: DJFazi30
Data: 2008-08-05 14:02:14
Witam czy możecie wstawić więcej filmów podrywacze albo podrywaczki bardzo proszę i dziękuję życzę miłych wakacji.
avatar
Dodał: ElBuero
Data: 2008-09-24 20:22:04
kasiah-ka22 wiesz... zal mi Ciebie... weź sie za porzadna prace a nie szukasz sobie uja do dupy... i jeszcze zrobilas taka przykrosc rodzinie... wiesz... Szkoda mi Ciebie... i nie wyobrazaj z siebie bog wie czego... poprostu pokazalas jakim jestes dnem!
avatar
Dodał: ppiter999
Data: 2008-09-30 14:37:04
Ta dziewczyna skrzywdziła rodzinę i pisze że Hajnówka to dziura sama już w sklepie to dupy dawała każdemu kto chciał i w szkole w ZSZ każdy o tym wie lol. Jak chcesz żyć jak człowiek to się ucz a nie dupy daje. APROPO to po co krzywdzisz rodzinę a szczególnie dziecko swoje kobieto żeby każdy wytykał jego na ulicy i mówił że jego mama gra w takich filmach. A jeśli jest to twój sposób żeby się wyrwać z Hajnówki to powodzenia dla mnie to jesteś zwykłym 0 jak pewnie dla wielu osób z Hajnówki co cię znały
avatar
Dodał: ppiter999
Data: 2008-09-30 14:51:08
A w tych filmach to grają tylko takie jak ty szm.............y. i k......r,.w...y nikt więcej LOL tam nie
gra a ciało swoje to masz do bani lipne są o 100% lepsze niż ty sz......m.....a....t....o........ lol powodzenia w dalszym życiu na ulicy i zarabianiu w Białymstoku z ogłoszeń sz.....m.....a.........A takim ludziom jak ty to dzieci powinni zabierać już po urodzeniu na zawsze........................................................................ Paka Kasiu Paka Paka wracaj bo sklep tęskni po tobie żeby zobaczyć twoje stringi
avatar
Dodał: marekzajc
Data: 2008-12-20 20:47:10
żesz w mordę... torrent jakiego nie było - życiowy...ściągnę obejrzę - nawet bohaterka się wypowiedziała...ogólnie to weźcie dziewczynie dajcie spokój, jej życie - co niektórzy robią pewnie gorsze rzeczy tylko że nikt tego nie wie dookoła.Ja tam ją bronie !!!! Kasia trzymaj się - wal ich wszystkich... a jakbyś chciała pogadać to ja chętnie ... :)
pierwsze porno chyba z taką ilością komentarzy...
patrzcie co dziewczyna potrafi...
pozdrawiam
avatar
Dodał: borgan88
Data: 2009-04-03 01:11:21
Dupa tam, co wy od niej chcecie, to jej życie i jej sprawa mieszkam tej hajnie i owszem to dziura a jeżeli ona w taki sposób chce się wyrwac to już jej brohca.
avatar
Dodał: 24pablo24
Data: 2009-04-03 23:16:33
haha. Znalem ja jak jeszcze sie bawila w białym na wiejskiej miedzy innymi. Kazdy pisze ze taka a siaka a sami zasysaja film i wala gruchy przy tym hehe. No nic laska jest duzo ladniejsza w rzeczywistosci niz na filmie. A ze nie wyszlo trudno nie kazdemy wychodzi w zyciu. Ja tam olewam i was i ja hehe niech kazdy zyje tak jak chce.
PIERWSZA POPRZEDNIA ( strona 2 z 2 ) NASTĘPNA OSTATNIA
Max ()

Dodaj komentarz

<> tylko czysty tekst

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.